Błąd
  • JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /users/0012/gimmw/www/nowa.gimnazjummalawies.pl/images/galeria/zdjecia2014/wyszogrod/
  • JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /users/0012/gimmw/www/nowa.gimnazjummalawies.pl/images/galeria/dg/
Uwaga
  • JW_SIG_PRG

Centrum Nauki Kopernik

Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie 12 czerwca 2018r.  była doskonałym podsumowaniem roku szkolnego  2017/2018. Uczniowie z Gimnazjum oraz Szkoły Podstawowej w Małej Wsi spędzili cały dzień na wykonywaniu doświadczeń na wystawach stałych oraz w laboratorium fizycznym i robotycznym, uczestniczyli w pokazach naukowych. Poznali bliżej planety dzięki seansowi w planetarium oraz mogli  odwiedzić miejsca we Wszechświecie, w których być może istnieje życie. Młodzi uczestnicy poczuli się jak prawdziwi naukowcy.

Wycieczka do Włoch

14 maja 2018 r. wyruszyliśmy na wycieczkę do Włoch. Wszyscy zebraliśmy się obok boiska szkolnego o godzinie 3.00. Po sprawdzeniu stanu autobusu przez policję spakowaliśmy bagaże i pożegnaliśmy się z naszymi rodzicami. Wyjechaliśmy około godziny 3.20. Podczas drogi liczącej 1200 km zabijaliśmy czas grą w karty, słuchaniem muzyki, czy po prostu snem. Dotarliśmy do Lido di Jesolo około godziny 21. Zmęczeni długą drogą wzięliśmy prysznic i poszliśmy „spać”. Następnego dnia rano po śniadaniu, udaliśmy się na pobliską plażę. Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Wenecji, do której dotarliśmy pociągiem. Jest to miasto „na wodzie”, które zachwyca niezwykłą architekturą. Zobaczyliśmy piękne budowle, które są oddzielone wąskimi kanałami. Ogromne wrażenie zrobił na nas plac św. Marka. Jedną z atrakcji był rejs łodzią po Canale Grande.

Czytaj więcej: Wycieczka do Włoch

Dzień Liczby π

Dzień Liczby π

14 marca w naszym gimnazjum  obchodziliśmy Dzień liczby π.

Uczniowie klas III przygotowali plakaty, modele przestrzenne i rymowanki  związane z liczbą π.

Reprezentacje klas wzięły udział w konkursie matematycznym, zmagając się z ciekawymi zadaniami matematycznymi.

I miejsce Zbigniew Durałek IIId

II miejsce Amelia Olszewska IIIb i Dorota Budnicka IIIa

III miejsce Michał Kacprzak III d

Wyróżnienie : Jakub Klimczewski, Oliwia Radzka, Wiktorii Bąkiewicz i Julia Grzelak

Targi Edukacji i Pracy 2018

Wybór dalszej ścieżki kształcenia to dylemat nie tylko ucznia, który kończy gimnazjum, ale i jego rodzica „ Gdzie ma się kształcić jego dziecko?” I właśnie te przesłanki towarzyszą nam od samego początku, kiedy podjęliśmy się organizacji Targów Edukacji i Pracy. Od 12 lat Gimnazjum z Oddziałem Integracyjnym im. Anny Nakwaskiej w Małej Wsi przy współudziale Urzędu Gminy w Małej Wsi i Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Płocku organizuje wspomniane przedsięwzięcie. W tym roku impreza odbyła się 22 marca na hali sportowej w Małej Wsi.

Czytaj więcej: Targi Edukacji i Pracy 2018

Uczniowie naszego gimnazjum uczestniczyli w wycieczce do Warszawy. Celem zorganizowanego wyjazdu było zwiedzenie polskiego Parlamentu oraz udział w wykładzie o procesie legislacyjnym. Zwiedzając Sejm, a następnie Senat gimnazjaliści mieli okazję spotkania polityków znanych z telewizji, mimo że wtorek nie był dniem obrad parlamentarzystów. Największe wrażenie zrobiła na uczniach sala obrad, bo stamtąd telewizja relacjonuje obrady.